Diagnozowanie układu zmiennych faz rozrządu

Diagnozowanie układu zmiennych faz rozrządu

sprawdżic czujniki wału korbowego i wała rozrząduWszystkie nowoczesne silniki mają rozrząd. Napęd pomiędzy wałem korbowym i wałem rozrządu odbywa się poprzez pasek, łańcuch lub przekładni zębatej (Np. VW TDI R). Bardzo często występuje konieczność sprawdzić poprawność faz. Jeśli w samochodach z paskiem to zrobić można normalnie, po prostu to kwestia ROZRZĄDU w samochodach z łańcuchem dość czasochłonny proces , który wymaga dużo czasu i częściowego demontażu silnika. I to jest najbardziej przykre, że nie gwarantuje 100% pewności rozwiązania problemu.
W naszym serwisie można zrobić diagnostykę faz ROZRZĄDU za pomocą oscyloskopu. Można bez problemu za kilka minut sprawdzić czujniki wału korbowego i wału rozrządu. Ta metoda pozwala określić dokładność mocowania łańcucha i określić jego rozciąganie. A także wizualnie ocenić jakość sygnału z czujników położenia w postaci sygnału.
Zalety tej metody:diagnostykę faz ROZRZĄDU

  • nie jest wymagane częściowa rozbiórka silnika
  • wysoka precyzja kontroli faz
  • kontrola elektronicznych czujników położenia
Bycartuner